diumenge, de juliol 02, 2006

Tasca Japonesa WAKASA


La Moira, una dona argentina, que viu i treballa a Barcelona i amb qui he tingut unes converses molt enriquidores, em va parlar d'aquest lloc: petit, autèntic i bé de preu.

Algú es creu que això existeix encara a Barcelona? doncs si, el Wakasa és aquest lloc!

Vaig ser-hi no fa massa amb una dolça companyia i ens vam partir un menú especial, a destacar els niguiris i el sashimi...mmm

El local desmereix el menjar, però això els llocs autentics ja ho tenen. La mestressa, una senyra força gran i que amb prou feines parla l'espanyol és molt servicial i no fa sinó fer-te reverencies, talment com si t'estigués eternament agraïda per haver anat a sopar al seu petit cau. Em vaig sentir tant abduit al mon nipó que fins i tot li vaig donar la targeta de credit a la senyora amb les dues mans...

No hi cerqueu confort ni luxes ni tant sols ambientació, és una tasca, un 'bareto' de tota la vida però hi serveixen japonès del bo.

WAKASA tasca japonesa
C/ Nàpols, 347
Tel: 932 076 395

arigato!

5 Comentaris:

Anonymous Anònim said...

Vaig anar ahir, i està molt bó! em va sorprendre molt el tracte, ja que va ser excel.lent!! la senyora és encantadora! i els plats están molt bons i la senyora t'explica de què estan fets , com és diuen japonès... És un lloc per provar i repetir!!

1:50 p. m.  
Anonymous Anònim said...

Reafirmo lo anterior dit. He anat a molts japonesos de barcelona, antics xinesos reciclats molts d'ells,japonesos a cuina occidentalitzada... El wakasa es un encant de lloc, ja sigui pel tracte que et donen la Natsu, que es la cambrera com el Taka, el seu marit i que es el cuiner, sense desprestigiar l'Oki, el que prepara el sushi, tot un mestre.
Persones amb encant per gaudir d'un lloc amb encant. Es petit però acollidor. Esperem que segueixi en l'anonimat molt de temps, aixó podrem gaudir dels seus menjars sense massificacions, ni havent de demananr hora amb 2 setmanes d'antelació, com altres que conec.
Esteu invitats a anr-hi, ja que en sortireu d'allo mes contents

11:49 a. m.  
Blogger Oriol Cisteró i Fortuny said...

Per si algú té la curiositat de visitar aquests comentaris, al WAKASA, han canviat de cuiner de sushi (per malaltia) i el nou és un senyor molt gran, que fa encara més bo el sushi.

Ja era bo, però ara és espectacular!!!

7:58 p. m.  
Anonymous Anònim said...

Avui hi vaig a sopar, ja us comentaré l'experiència

7:13 p. m.  
Anonymous Anònim said...

Bé, doncs ahir vam anar a sopar al Wakasa. No puc comparar-lo amb altres restaurants japonesos de Barcelona, ja que no sóc de la ciutat i no he anat a cap més, però si he estat dos cops al Japó i, desde la meva humil opinió, hi fan sushi del bó.

Com bé dieu el local és petit, d'ambientació "tipical spanish", no té res a veure amb els locals sofisticats/snobs que estan de moda, però per a qui lo realment important és el menjar japonès de qualitat no dubteu en pasarvos-hi.

Per l'excelent menjar, i per l'exquisit tracte al client, m'han fet sentir un altre cop en un autèntic restaurant de Kyoto.

A reveure

10:28 a. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home